شرکت طراحان ماشین حجازیان
شرکت طراحان ماشین حجازیان

preloader
خط تولید میکرونیزه

سوپرفاین

امکانات ریموند سوپر فاین

این ماشین سنگ زنی معمولاً از یک واحد خرد کن، فن پیشروی القایی، گیربکس، جعبه حذف گرد و غبار، سیکلون، سیستم خنک کننده آب، موتور فرکانس و … تشکیل شده است و بسته به ویژگی مواد می‌تواند به مش (اندازه ذرات) 12-120 برسد. این ماشین مدل‌های مختلفی دارد و توان و ظرفیت خروجی آن به 850 کیلوگرم هم می‌رسد.

نحوه کار آسیاب ریموند

پس از راه‌اندازی دستگاه، مواد از قیف تغذیه وارد محفظه سنگ شکن شده و به ظرافت لازم خرد می‌شوند. آن‌ها تحت عمل بادکش قرار می‌گیرند، به جداکننده و خروجی سیکلون مکیده شده و در بشکه مواد تخلیه می‌شوند. کل این فرآیند بدون گرد و غبار است.

ساختار خرد کردن عمدتاً از یک چاقوی خرد کن و یک دندانه چرخان تشکیل شده است و دارای دیسک، یک چرخ درجه‌بندی و یک پوشش راهنما است. این دستگاه عمدتاً اندازه خرد شدن مواد را از طریق سرعت چرخ درجه‌بندی تنظیم می‌کند. هر چه سرعت چرخ درجه‌بندی سریع‌تر باشد، مواد ریزتر می‌شوند.

ویژگی‌های ریموند میل

·        کارآمد و به‌صرفه از لحاظ انرژی: این دستگاه با افزایش فشار غلتک، عملکرد آسیاب مواد مناسب را در محدوده وسیع‌تری انجام می‌دهد.

 

·        عمر طولانی قطعات: این دستگاه غلتکی با به‌روزترین قطعات ساخته شده است؛ به همین علت باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افزایش عمر دستگاه در طولانی مدت می‌شود.

·        ایمنی بالا: در محفظه آسیاب هیچ یاتاقان نورد و پیچی وجود ندارد؛ بنابراین بدون یاتاقان و آب‌بندی مشکل آسیب‌پذیری و عدم وجود پیچ شل که باعث آسیب به تجهیزات می‌شود هم وجود نخواهد داشت.

·        کاربرد گسترده: شما می‌توانید از این دستگاه برای فرآوری مواد معدنی مختلف مانند کربنات کلسیم، تالک، باریت، بنتونیت و کربنات کلسیم استفاده کنید.

برای مشاهده قیمت ریموند سوپر فاین اینجاکلیک کنید.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است