شرکت طراحان ماشین حجازیان
شرکت طراحان ماشین حجازیان

preloader

 

آسیاب سپراتور غلطکی یا ریموند میل

آسیاب ریموند یا Pendular mill میل نوع خاصی از آسیاب جداکننده غلتکی است که توسط شرکت ” Alstom Power Inc” در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد. آسیاب جداکننده غلتکی برای پردازش انواع مختلفی از مواد مانند سنگ آهک، خاک رس، مواد معدنی، زغال سنگ، آهک هیدراته، کک نفتی، رنگ‌دانه‌ها و … استفاده می‌شود. آسیاب جداکننده غلتکی می‌تواند بر اساس اندازه خوراک، فشار آسیاب، نوع جداسازی، سرعت میز و غلتک‌ها تنظیم شود.

ریموندمیل

مشخصات آسیاب سپراتور غلطکی

آسیاب غلتکی یا آسیاب “Raymond mill” نوعی تجهیزات صنعتی است که برای آسیاب یا پودر کردن مواد مختلف مانند مواد معدنی و تبدیلشان به پودرهای ریز استفاده می‌شود. اجزای اصلی آسیاب جداکننده غلتکی یک میز آسیاب دوار، تعدادی غلتک آسیاب، یک طبقه بندی و یک فن است. در این آسیاب مواد از بالا وارد آسیاب می‌شوند و روی میز آسیاب میفتند؛ سپس در آنجا با نیروی گریز از مرکز به لبه میز منتقل می‌شوند. غلتک‌های آسیاب که روی یک بازوی چرخان نصب شدند، روی مواد فشار می‌آورند و آن را بین خود و میز آسیاب خرد می‌کنند؛ سپس ذرات ریز توسط جریان هوا به بخش جداسازی منتقل و در آنجا بر اساس اندازه و شکلشان از هم جدا می‌شوند. ذرات درشت برای آسیاب بیشتر به منطقه آسیاب برگردانده می‌شوند در حالی که ذرات ریز در یک سیکلون یا فیلتر کیسه‌ای به‌عنوان محصول نهایی جمع آوری می‌شوند.

مزایا قابل توجه آسیاب ریموند میل

برخی از مزایای آسیاب پاندوالرمیل عبارت‌اند از:

  • این آسیاب بر اساس اندازه خوراک، فشار آسیاب، سرعت میز و … قابل تنظیم است.
  • این دستگاه‌ها برای میکرونیزه و فرآوری مواد معدنی استفاده می‌شود و می‌تواند مواد مختلف را آسیاب کرده و به پودرهای ریزتر تبدیل کنند.
  • آسیاب سپراتور غلطکی می‌تواند امکان کنترل اندازه محصول را با حداقل قدرت فراهم کند. این اتفاق منجر به تولید انعطاف پذیر و مقرون‌به‌صرفه می‌شود.
  • می‌توان از Pendularmill برای سیستم‌های تولید کننده مواد بسیار ریز مانند آسیاب عمودی، آسیاب گلوله‌ای یا سیستم طبقه بندی جت استریم استفاده کرد.
  • مصرف انرژی این دستگاه پایین، خروجی بالا و نگهداری آن آسان است.
  • آسیاب ریموند میل برای داشتن یک خط تولید پودر میکرونیزه بهترین گزینه است.
  • این آسیاب دارای قسمت سنگ زنی مهر و موم شده‌ای است که از گرد و غبار و آلودگی صوتی جلوگیری می‌کند.

قیمت آسیاب سپراتور غلطکی یا ریموند میل چقدر است؟

اگر به دنبال Micronized mineral process هستید ریموند میل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قیمت آسیاب سپراتور غلطکی بر اساس نوع، مدل، ابعاد، ظرفیت، کیفیت، برند و سایر عوامل متغیر است؛ پس باید ابتدا نیاز خود را مشخص کنید